Goede (digitale) dienstverlening waarbij een goed antwoord op de vraag van inwoners, bedrijven en instellingen voorop staat.
Alle publieke contacten vinden plaats op één locatie met één receptie.
Optimaal gebruik maken van onze centrale hal in het stadhuis.
Strak georganiseerde verkiezingen met extra aandacht voor de opkomst van jongeren.
Zoveel mogelijk gebruik maken van landelijke portals, zoals MijnOverheid.
Resultaten 2022
In 2022 hebben wij gewerkt ‘op afspraak’. Het resultaat is dat we flexibel hebben kunnen werken en dat alle mensen met een afspraak direct geholpen konden worden.
Van de ingekomen telefoongesprekken, hebben wij 77% van de gesprekken binnen 20 seconden aangenomen. De gemiddelde wachttijd was 2 minuten. In een enkel geval was de wachttijd langer. De oorzaak hiervoor was een lagere bezetting vanwege ziekte uitval.
Wij hebben onze dienstverlening verder gedigitaliseerd.
Wij hebben hulp en uitleg geboden bij digitale aanvragen in het stadhuis en op onze locatie aan de Henri Dunantweg.
We hebben de gemeenteraadsverkiezingen georganiseerd en hiervoor opkomstbevorderende maatregelen uitgevoerd. Zo hebben wij een verkiezingskrant en de stemwijzer gemaakt. We hebben alle jongeren een kaart gestuurd met de oproep om te gaan stemmen.
De opkomst bij de verkiezingen in 2022 was 54,9%. Dit is bijna 2% lager dan in 2018.
De dienstverleningsvisie pakken we op in 2023.
Deze pagina is gebouwd op 06/08/2023 14:55:48 met de export van 06/08/2023 14:47:44